Friday, April 15, 2011

makcik , u selfish lar !

Lapar mode :

Stop cite bab kawen sbb i'm working now... pekerja berhemah ke?bull shit,kalau berhemah xkan la time keje boleh update blog..hahaha..Situasi bekerja for today adelah sgt3x membosankan...Saya agak sentap sikit hari ni sebab beberapa sahabat (sahabat ker) dah pergi makan senyap2 , xajak pon... Actually saya xkisah pun sbb saya jenis yang xsuka berkepit@rapat dgn sapa2.. serik dowh! haha.. Tp kalau difikir2kan balik,,orang yg pergi makan tu if kitorang terlupa nak ajak dia,bukan main merajuk tahap gaban sampai berminggu xtegur weh... xfaham pun apa masalahnya nak merajuk sgt tu,, i bukan laki u oke..?nak kata rapat sgt,,xkot,,memang x la..konflik diri kot minah tu..ntah apa jenis orang la kat activation department ni,, haissshhh,, very the makcik2 sungguh..tapi tu la r.e.a.l.i.t.i di sini..sila faham yea.. huahuahua~ So, kepada semua2, xpayah nak sentap2 sangat lepas ni dgn saya oke.. i xkacau hidup u all, so xpayah berminat dgn tepi kain i ni..dalam kain mau..?xmalu meyhh... insaflah, xpayah menambahkan musuh & menebalkan benci orang kat kite pulak..xkuasa mak nokk!

Done !

4 comments:

  1. biasalah dulu kini dan selamanya kat situ

    ReplyDelete
  2. haha,,tu la pasal..malas aku layan makcik2 ni..lg layan,,lagi mental..haha...

    ReplyDelete
  3. kelass ko kamariah buat statement psl dorg..hikhikhik...

    ReplyDelete
  4. kamariah,,,tp panggil i K oke..?hahahah..

    ReplyDelete

faiRy's playlist