Friday, April 15, 2011

inai ala-ala Ayu Raudhah ku direject!

Abah : Inai bila ko pakai..? malam 29hr bulan ke?
Saya : A'ah, org dah booking dah kat ned henna ..nnt dia dtg 29hr bln tu,petang dlm pukul 6 kot..mahal tau,rm150 inai tu..
Abah : Ape mahal sgt inai ko tu.. inai mcm mana yg ko amek ni?
Saya : inai yang lukis2 tu la.. mcm kat downtown tu..tp xnak lukis byk,sikit je..
Abah : Laaa,,xpayah la ly inai lukis2 tu..bukan apa,abah mmg xberkenan pun dengan inai tu..
OMG!!
Saya : ye ke.. hurm tapi sikit je lukis tu...
::::::sepi sekejap ....sambil tu mama pun berbunyik sok sek sok sek sbb die no hal je pasal inai lukis tu..
Amy : Weh , xpayah la ko nak keling sangat berinai bagai tu..xlawa dowh..aku pun xsuke ! xyah la..inai biasa je dah la kak..

mak aihh,,,dah la masuk xbagi salam mamat ni...sesuke hati die kelingkan aku..sentap mak..cesss....lastly,senang cite aku pun buat je la inai biasa..makcik sebelah umah ade pokok inai,suruh je die gilingkan..if pakai inai biasa pun korang sebuk nak kelingkan aku jgk,,siap la ko..biar awok xpayah sanding-manding..awok tido je dlm bilik nnt..kite bakoooor jee..I bukan org Perak, tapi now dah macam UsopWilcha Fenomena pulak kan.. haha :p

Enjit enjit semut .

p/s : nak kawen ni mmg kene banyak2 bersabar .. sebab kita memang kene amek port dgn pendapat org lain lagi2 family... if tension sgt , simpan dlm hati je la yg mampu... grrrrrrrr~~~


No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist