Tuesday, March 22, 2011

Mish u 2010



Arghh sedih nyaa wey. rasa macam baru je nak masuk 18thun.. dah nak masuk 25thun pulak..i'm getting older??am i..? ewah.. i will mish you 2010 :( banyak kenangan kau dengan aku. setahun kita bedating. sudah tiba masanya aku kena curang. bersama 2011 pulak. 2010, banyak kenangan pahit, manis, masam masin sume sume. aku rasa macam dalam hidup saya, 2010 paling special.. betul tak? dengan 2010, aku dapat kenal ramai kawan, ramai bakal sedara, semua baik2 belaka. eceh nak menangis pulakk rasanya. ingat, hari ni terakhir 2010. 2010 takkan berulang lagi. aku dah janji dekat diri sendiri, last 2010, aku nak bagitahu sesuatu dekat seseorang. lily ixora, kau bole! ewahewah nak kena lempang ni.

2010, aku mesti rindu kau nanti, seumur hidup, aku tak boleh jumpa kau lagi kecuali dengan kuasa yang maha-Esa. hmm, aku harap, 2011 nanti aku berubah. (yeke? boleh percaya ke lily ixora ni?) banyak sangat kenangan contohnya, dah disunting orang pulak aku ni..kembang2 kempis hidungku~ & konflik dgn rakan sekerja... well biasa lah kan, manusia takkan lari daripada kesalahan. tapi dah dekat2 akhir tahun tu kitorang dah elok sangat, baik baik semula. mmg lah kan, setiap masalah, mesti ada penyelesaiannya..kene ada yg mengalah. Alhamdulillah, kitorang semua elok. cuma xserapat dulu..better macam ni kot.. i trauma la nokss.. =P maybe ada hikmah di sebaliknya. yang buruk datang dari kita. yang baik datangnya daripada Allah swt.

ini aku berstory morry bukan aku cari pasal. CUMA NAK MELUAHKAN PERASAAN YG TERPENDAM SELAMA SETAHUN DEKAT BELOG AKU NI. dekat BELOG AKU oke..?xsemak kat blog orang lain yea..

okay okay, sebenarnya banyak lagi aku nak cerita. halalala nak cerita ke tanak, nak cerita ke tanak. okay, cerita jelah. ada lah sorang member aku ni,beliau sangat tension dengan segerombolan budak lelaki ni . aku pun xberapa kenal pulak la kan.. dorang suka sangat ejek nama ayah dia. hahahah. aku tak tahu apa masalah dorang. tapi takpe lah kan, member aku ni pun rilek je,memang nampak cool gile mcm xlayan spekulasi camtu.. tapi dekat FACEBOOK, dorangla org yangg petame sekali dia block. hahah. soryy, dia memang tak suka org yg ejek nama ayah org. dari ABANG, AKAK, ADIK, AYAH, MAK, NENEK, ATUK dorang pun sekali dia block. hahahhahaha. bagi dia,biar lah diorang ejek nama ayah dia. ayah dia yang dapat pahala kan? rigght? sgt2 tegas hati dia, if jadi kat aku,maybe aku xdelah sampai hati memblock user sbb nanti nampak sangat emosional aku tu..tapi bila fikir2 balik,bagus je apa dia buat,sampai bila nak biar org pijak kepala kita kan..so,bila nak buat sesuatu, fikir dulu oke. hahaha...


OKAY THEN, BYEBYE XOXO

No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist