Wednesday, March 23, 2011

i adore diz 1 !





fuyooo harini saya tak on fb. sebab nanti kalau on fb, tak boleh nak gerak. korang penah rasa? pernah?! haha saya tahu korang pernah. ceyooo, mali lamai lamai tepuk tanan nak? cayew cayew benciw maknyahhww macawm awarkk tau tark? hewhewhew nyampawwwh gilewwww... Nak share dengan kawan2... ada banyak nak share tapi gambar lupe save kat mana...yg terselamat ada 1 ni je haaa... caye sgt3x la adore baju ini...fewwiiiittt..! ala-ala baju tyme wedding umie aida.. jadi caye telah decide untuk pakai baju ala-ala macam ni tyme potong cake malam berinai nanti...kaler soft cream + en.Tunang pakai tuxedo cream juge...hensemmnye....alolololo..mucho2 gracias..hahah..Ada yg request saya kenekan hijab selepas nikah sehingga bila-bila...Ooopps,,, tapi maaf..saya hanya akan lakukan itu tanpa paksaan mana2 pihak.. Xkisah la org nak cakap ape,,ex: 'nak mati nanti baru nak pakai ke?' @ 'nak tunggu xkene paksa tu sampai berjanggut ke..?'.... wutever~ i xmasok campur hal org , so org pun jgn masuk campur hal saya yea... harap maklum.. =)

ok kali ni punya post pendek sikit. nak lepaskan segala gala yang perlu dilepaskan dlm hati sebab dah lama nak lepaskan walaupun sedang melepaskan dengan hati yang terbuka fuhh orang menadah tangan dengan besar, gua bagi penumbuk heheh.. jangan tacing oke..hiyahh hamik kau rapid kick aku. hahaha.. =P

p/s : lupe pulak ni post pasal dress yg saya adore tu..post pasal sesi luahan hati dan perasaan akan dibuat di post yg laen yea..selamat meng'enjoykan diri dgn gambar di atas! sekian...


o(^_^)o

No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist