Friday, September 10, 2010

Hari Raya 2010




Tup tap tup tap sebulan puasa dah berlalu..cepat rasanya masa ni bersiar2..=P dulu kecik2 best sbb dapat duit raya,,tp dh besar sedih sbb kene kasi duit raya pulak..pokai dowh....xsabar gaji bulan depan masuk..haha~ macam tahun2 yang lepas saya dan keluarga biasa beraya kat KL je...destination semenyih->kundang->shah alam->cheras->bukit jalil
double triple! hehe.. saya boleh dikira beruntung jugak la,walaupun xdpt rasa keseronokan beraya di kampung,tp saya dpt rasa kesenangan sbb xdibebankan dgn duit tol+minyak utk ke kampung..raya KL sudah sbb atok semua ada kat sini...jimat2,,memang bebeza...=) Meriah mmg meriah tapi lagi meriah kalau keluarga pakcik + makcik semua beraya kat sini jugak...every year family xpernah complete beraya,sampai la ada salah seorang pakcik dah meninggal pun still xpernah complete..maybe beraya kat KL ni xseronok macam beraya kat rumah mertua diorang kot...sape tahu kan? Tapi 1 benda yg saya belajar dari keadaan ni is 'toleransi amat penting dalam rumah tangga' ... Jgn terlalu mejaga hati orang lain sampaikan hati keluarga sendiri terluka..Saya akan pastikan keadaan yg dialami pakcik+makcik saya ni xdialami oleh saya kelak...doa2kan...Insyallh..~ Wutever it is,raya tahun ni tetap happening...mcm tahun2 lepas,aku kerja raya per-1 , ke-2..Thanks kpd ahli keluarga yg beraya bersama2 kami diz year...kami sekeluarga sgt2 hargai..Maybe diz is my last single raya... tahun depan mungkin dengan si dia jika jodoh xkemana..Auchhh... malu caye.. ^_^

Okie, di kesempatan ini saya mengucapkan selamat hari raya kpd semua umat Islam , kwn2...Maaf zahir & batin jika ada terkasar bahasa sepanjang pekenalan...yayyyy!




widgeo.net


No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist