Tuesday, September 28, 2010

k.a.w.a.n ke ??




Kawan ? datang & pergi ... Bila satu insiden happen , baru kite tahu kawan kita tu really2 meant for us or not ... saya xdelah bercakap melalui my experience but i'm talking from others experience .. Tapi if it wuz mine ,,, xsalah kan ? duuuuhhhh~ d most important is , betul jugak cakap Mama , terlalu baik sangat dengan kawan2 boleh bawak sampai ke mana pun...?maybe saya baru terasa diri ini dipijak2 kot be4 diz ... aiyarrkk , patutla Lily Ixora semakin mengecil ... I'm human , & ada saja tersalah bahasa , kata ... kemaafan dah pun acapkali diucap.. tapi for all my 'bff' before , eventhough we're not 'bff' anymore , saya xakan buruk2kan anda dekat orang lain oke walaupun anda sendiri buruk2kan saya dekat org lain... Itulah yg dinamakan t.a.l.a.m .. (ada istilah lain yg lebih sopan ke selain t.a.l.a.m) Thank God , sebab sedarkan saya dari terus dipijak .. For my new life , new friends , WELCOME ! =) S.a.h.a.b.a.t dialu-alukan ...



p/s : to all my 'bff' before , dun worry , rahsia anda sebelum2 ni selamat di poket saya ... Kita berbeza ... =)


::: maybe agak kurang sopan sikit bila saya cakap saya menyesal mengaku kalah terlalu awal ?




No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist