Monday, August 23, 2010

Jahatnya Org Yg Buang Baby




Kenapa jahat sangat umat zaman millenium ni suka2 hati je buang2 baby ... Xde kesedaran civik langsung ... Berani buat , xkan xberani tanggung bang ? bapak loser weh .... Kan best if baby2 tu xdibuang , tapi bagi kat orang2 yg dah lama kepingin nak ada anak ... simpati saya pada sahabat2 yang agak lama menunggu kehadiran cahaya mata ... Tapi itu semua rezeki .. Kadang2 Allah tu bagi rezeki harta kekayaan lebih pada seseorang tapi rezeki anak belum ada lagi ... Apa sebenarnya yang dah ditentukan untuk kita dalam hidup kita ni ?Persoalan tu xperlu dijawab sebab jelas yang kita dituntut untuk bersyukur dengan apa yang ada , kita dituntut untuk sentiasa berdoa , dan Allah nak menguji sejauh mana tahap kesabaran kita tempuhi semua ujiannya ... Itu konteks yang semua orang dah tahu ... & tugas aku cuma perlu ingat konteks tu dan bersedia kerna mungkin ke aku yang diuji selepas ni? sape tau kan? Berbalik pada topik , bagi la seberat mana hukuman pun , confirm2 kes2 buang baby ni still ada jugak ..hukuman mati pun dah dipandang ringan ..dunia2 ~ Okieeee , tu hal semasa , tapi hal saya pulak ,,,,saya adalah pencinta baby ....ngeeeee~ ^_^ Dan saya harapkan saya akan jadi pencinta baby sampai bila2 ... mungkin itu kelebihan saya ?




















No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist