Sunday, July 17, 2011

hantaran.. handmade oke..!



Assalamualaikum ..... waaahh mulianya... hikhik.. ye la,bg salam sikit kat blog yg dh bersawang ni...hari ni off day,tetibe terinsaf pulak nak b'blogwalking kt blog sendiri.. xnak panjang cerita , nak upload gambar je dulu...1stly pic hantaran..hurm,xla chantek mana kot,sbb buat sendiri jew ngan roomate dulu yg byk sgt membantu.... yg penting,,,,,,jimat kos! eheks..


theme hantaran ni ala-ala garden siket..tu yg ade rose+daun+akar...

sponsor from mama ...die berkenan tgk mende ni kat Nilai..tu yg beli pas2 letak pot pouri..

belt+wallet Camel...cik iman saya xtau pun saya beli ni..tp die suke! tu yg penting.. =)

Ray Ban + jeans Levis

sweater from Puma..cik iman suke Ferrari!


DKNY perfume I AM KING...KING ke..?berangan!

Nike high cut...xla high cut...M cut kot..medium..adekku2 sgt jeles dgn Nike ni..haha!

FCUK watch...beli secara xsengaja..

Loreal for Men... beli seminggu be4 nikah..sbb hantaran terkurang 1..ngee~

Body Shop body care for Men

Ferrero Rocher...sgt creative..ini my roomate yg buat sarang burung tu...dpt idea from her cuzz wedding..thnx kak sue 4 d great idea..luv it! =)


Kat atas tu semua hantaran belah perempuan je...ade 1 lagi,puding pelangi tu sponsor dr makcik Mary depan umah mak saya...sebuk je nak interframe makcik tu..hehe... belah lelaki xsempat nak snap single pic hantran...tu pun handmade saya + roomate jgk... recycle balik apa yg dah guna time tunang dulu...xmembazir kan..? gud!


hantaran dari belah lelaki...simple but nice..suke combintion black n pink...nnt saya cuba dptkan single pic untuk hantaran belah lelaki ni yea...~


hantaran kedua-dua belah pihak...~



3 comments:

  1. rentikan jerlah niat ko nak update blog kalau cam ni gayanya... ahahhaha

    ReplyDelete
  2. hahahhaha...xtau nk tules ape weh...upload gambo sudenggg...hahhaha..

    ReplyDelete
  3. tahniah lily!da kwen upenye kwn aku sorg ni hihi

    ReplyDelete

faiRy's playlist