Monday, July 18, 2011

ceria kad kahwin yg mmg ceria!



Kad kahwin oooo kad kahwin... dulu saya ingatkan kad kahwin ni a very minor thing to do... g tempah kat kedai,,pas2 bayar pas2 siap....settle! Tp xpun......hurm... =( Mula-mula plan nak tempah kat Bandung tp memandangkan kitorang g Bandung tu pun around bulan 3 , so xberani nak amek risiko plk.. survey punye survey , terberkenan pulak kt design Ceria Kad Kahwin @ FB... ape lagi , dgn pantasnye trus mesej akak tu kat Fb.... selang berapa miggu lps tu,,kitorang g umah akak tu utk tgk design kad n bg pre wedd pic..mmg sempoi sbb akak tu dgn suami dia buat bisnes online je...byk tempahan kad2 yg tggu masa je nak pos around Malaysia + Singapore.. hebat2! tempah 1000pcs , 1pcs jatuh 0.89sen..veeery cheap! dan terasa semuanya berbaloi2 bile my friends semua suke dgn kad kahwin saya...semua sibuk tanya price, tempah kat mana , mcm2 lah.. my mum pun antara org yg super duper happy dgn kad tu... cume ,,,,, ada ketika tu rasa down sikit bila dpt tahu mak mertua xhappy dgn kad tu .. maybe sebab ada gambar n saya free hair... mak mertua agak alim orgnya,,,saya fhm...adeyhhh.. cik iman saya dgn kuasa ultramannya cpt2 menyelesaikan masalah ni dgn menempah lagi 250 kad simple walaupun sebenarnya membazir sgt2..tp wut to do?? tempah kt tmpt yg sama jgk , simple sgt2 seminggu dh siap... mase tu mmg minggu kemurungan.... =(


frontpage belah perempuan

belah perempuan


frontpage belah lelaki


belah lelaki






"yang , aku dah tgk kad kahwin & banner kau...cantek! '" - tetiba je Qila pengapit saya a month be4 kahwin.. aiks ,, pelik jugak sbb rasanya time tu belum pass kat kawen kat sape2 lagi except my family... rupe2nye makcik ni g Pameran Pengantin @ mines & singgah kat booth Ceria Kad Kahwin ... wahh , kemain lagi akak ceria kad kahwin ni amek gambo pre-wed saya n jadikan banner..saya xtempah pun banner...comel! Pas dh abes dgn pameran tu , akak tu kasi free banner tu kat saya.... thnx akak! rezeki saya..Alhamdulillah , present kawen yg besh...~ ngeee~ :::::: happy semula::::: =)


banner free! yayyyy!

No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist