Wednesday, November 24, 2010

TIME 4 MAKE OVER BABE ~




Percaya atau tidak , part ni la yg buat saya stress sepanjang hari ..Bukan sebab period pain , tp sbb ada je yg menghalang plan asal saya ni... From d beginning , my mak andam should be 1 of my aunt...dia ada butik kat Paya Jaras .. Saya pun boleh terlupa yg dia tu famous, so ter'sambil lewa pulak nak booking awal2..bukan salah dia tp my fault , yaaa i admit ... 4 diz time only oke , time lain saya xsalah... =P Sooo berhari2 saya kepeningan sbb kalau boleh nak cari mak andam yg make upnye of course cun meleleh2 , then d most important murah ler...misi utama yg murah..ngeee~ Last2 my brother kasi suggestion , 'kak ape kata ko g tanya maisarah anak jiran ni...die biasa make up org...chantek jugak '...saya dgn sepantas kilat terus chat dgn maisarah ni using my brother punye fb...cite punye cite punye cite , dia setuju sbb on that date memang she's free pun..harga sgt2lah murah 4 me,juz rm100 , rambut pun die curl'kan jugak...thnx sgt2 Mai sbb sgt2 memahami.. =) kpd yg berminat dgn make up cik mai , sila lah jalan2 visit her fb Myesara Ramlan' ..ada pic2 beliau tgh make up bunkface+estraged+model2 untuk photoshoot..diz is her 1st time make up for engagement..she did it ! congrats mai.. 1st time beb rase kene make up..sakit tengkuk gua weh ... 1st experience really2 fun ...luv it!














Fyi : mai ni muda dari i taw..20 years old je....sgt berbakat & sgt comel ! =)




widgeo.net



No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist