Saturday, November 20, 2010

B.A.J.U T.U.N.A.N.G



I'm coming ! hahaha.. gile lama tinggalkan blog... Al-maklumlah tuan punye blog tersangat2 busy men'settlekan segala macam benda untuk hari pertunangan..ye la,nak semua yg jimat kos kan,,,amek ko jimat kos punye pasal , masa untuk diri sendiri pun takdak.. but Alhamdulillah semua berjalan lancar berkat doa semua...Apa yg saya plan semuanya menjadi..Syukran ! =) Berbalik pada topik be4 diz , pasal baju ... panjang citenye pasal baju ni... kenangan yg xbape nak indah sgt la , tp disebabkan baju ni chantek , terus jd kenangan indah sikit... boleh ke mcm 2..? haha.. Actually tempah baju ni kat Paya Jaras...3days before nak p tu , saya contact makcik Mariam tu inform nak datng ambil baju .. Dia pun cakap ' oke,kalau hari sabtu Lily nak datang maybe xsempat kot ..Lily dtg hari ahad yea ambil baju ' ... So saya pun datang lah hari Ahad tu..siap dtg lambat tu , ye la kasi chance makcik tu rehat2 dulu , xyah rushing2 ... Last2 masuk je kedai saya tengok baju tu still kat atas meja die, baru potong... wut the tuuuuutt kan? Tp makcik ni punye anak pandai jugak berlakon , dia cakap ' dari tadi akak call Lily tp xdpt ...' Org kalau nak buat alasan ,mmg banyak je idea kan ..geram je.. dari Semenyih kot saya datang kak oii...Tp xde la saya marah2 kat situ , maybe ada alasan kot dia lambat siap ... Lagipun makcik tu orang tua , xsampai hati nak marah ...( i xkisah pun if ada org kutuk2 i xreti marah org konon , padahal selalulnye i berani je sound2 org kan... sbb saya ada prinsip sendiri..Mak saya pun pernah menjual2 ni & saya faham mcm mn rasanya kalau dimarah customer .. So rileks sudaaa... =) )

2hari lepas tu , saya pergi lagi kedai tu .. n 4 diz time Alhamdulillah baju tu selamat siap ... Puas hati ! itu yg mampu saya cakap ... tp xbest harga xboleh nego .. haha ~


No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist