Tuesday, July 20, 2010

PELANGI HATI SAYA




"Esok muvie rm6 je la ... jum! "

"Erm , xmolah , malas la.. ngantuk je nnt b xcukup tido .."
"Owh , okie syg ... rest byk2 k... jgn lupe makan jugak .."
" Luv u..."

Dia,,,,, , dia la org paling penyabar yg saya xpernah jmpe be4 diz..Xkisah la apa org nk ckp tp dia sgt2 penyabar , baik & xpernah memaksa..Apa pun yg saya ckp,apa pun keputusan saya dia akan terima dgn senyuman dahulu..Mungkin tu 1 strategi kot?sbb bila saya tgk dia tenang je mcm tu,hati saya yg degil ni dgn mudah boleh terima jgk keputusan dia..Syukur ke hadrat Ilahi kalau ini betul2 jodoh yg ditentukan buat saya...Difikir2kan balik,betul kot org ckp bila couple ni mesti perangai kite kontra dgn pasangan ek..?betul kot...aiyarrrkk...tp mcm byk yg xbaik pada saya je..gud luck pada yg bakal membimbing saya..Saya ssedia dibimbing!! hahahaha...

Actually sebelum2 ni saya ada la couple dgn beberapa org...
=P Semuanya sebaya saya...sama usia ...Hurm,xde yg lama bertahan pun..paling lama pun lg sebulan nak cukup setahun..Tp dlm kes ni bukan saya yg jahat yea...Saya adalah sgt2 baik dlm hal2 sebegini,saya bukan org yg suka suki mencari point utk break up oke...Byk sebab. dan sebab yg menduduki carta pertama adalah sbb perempuan lain...hahaha.. Ye la,tu biasa terjadi utk org yg xberapa nk cantik mcm saya...Tp saya redha..Setahun jugakla saya single mingle,kwn2 byk membantu saya di saat2 saya sedih...Thanks s.a.h.a.b.a.t ! Dan mungkin sbb saya redha,Allah temukan saya jodoh yg amat2 memahami saya..Insyaallah..Lagipun experience saya couple dgn yg sama usia sedikit sebyk membantu saya jd insan yg matured..yayyyy! Org yg sebaya ni bila couple asek bergaduh,ade je la xpuas hati..ego kot..?Tp dia yg saya kenal sekarang tua 2 tahun je dr saya tp amat2 lah berbeza dr yg saya knl sebelum ni..Dia sukakan saya sbb saya byk cakap & boleh berkawan dgn semua kwn2 dia..Al-maklumlah mulut ni kan xbulih nak katup..heheheh..Dia pun xbanyak songeh,xbyk cakap ,seorang anak yg taat+bertanggungjwb & yg paling penting buat saya adalah bila lelaki tu sgt2 berfikir tentang masa depan...Cukup suda masa utk enjoy..now,masa utk think forward..Maybe dia xperfect bg org lain,tp setakat ini,he'd d great1 yg saya jumpa...Kwn2 doakan saya ye..Doakan ada jodoh saya dgn dia..Dan buat kwn2,jodoh tu ada...Kita kene sabar&redha dgn apa yg terjadi sbb pelangi tu akan hadir jugak tanpa kite sedar.. syg awak juga!

o(^_^)o






widgeo.net


No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist