Monday, July 19, 2010

DECO MY OWN MINI PELAMIN ?




Dulu org ckp 'Makan Bola , Tido Bola ..." tp sekarang saya terkena tempiasnya kot "Makan mini pelamin , Tido pun ingat mini pelamin " hahahahha,,angau suda.... =) Pening jugak bila memikirkan bende2 mcm ni , sebab sudah semestinya saya nak yg terbaek ... Xkisah la kalau xlawa kat mata org lain , janji kat mata sendiri saya amat2 puas hati ... Pada mulanya saya nak serahkan semua hal2 mcm ni pd mana2 la planner.. Tapi bila difikirkan balik,kalau saya boleh deco sendiri , apa salahnya mencuba kan.. i think i should try 4 a simple 1..Boleh jimat siket kan utk my wedding nanti...Tapi terkonpius la pulak,,survey punye survey punye survey,,,ada la dalan 3-4 mini pelamin yg menarik minat saya..Actually memang sgt lawa 4 me , tp nak mencari barang2 nak buat 2 mini pelamin ni yg memeningkan..any idea ?




Actually 2 ni sama je type dia,,tp yg atas lg menarik kot..mana ntah nak cari bende2 tu kan..aishhh...~




So macam mana..?Ok x..? :) Mesti korang ckp kenapa lebih kurang je kaler pelamin yg sy pilih ni kan...Since sekolah lagi white colour dh jadi pilihan saya..xkisah la apa2 barang pun,janji mst ada kaler putih...Maybe sbb nmpk bersih kot..So phm2 je la ek kalau semua yg isaya pilih ni ada kaler putih jeee.... weeeeee~ Ok,stop dat topic..tercerita psl fav colour i pulak kan..layta we talk bout it k... Now ada 2 lagi mini pelamin yg saya rasa senang jugak la nak deco,senang nk cari barang2nye & xmemeningkan kepala...Mesti korang rasa 2 mini pelamin above better than d easy&simple mini pelamin below kowt ...? ek...? It's okie , it's okie ,,,keep on survey lily ixora! chayok3000x!




o(^_^)o




widgeo.net

No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist