Tuesday, February 22, 2011

KAWASAKI ZX6R

Malasnya fikir pasal pindah office..Diz becoming Saturday, saya dah x b'office kat Bukit Jalil..now pindah kat ICON jln tun razak,,depan Tabung Haji..new office Gred A,,katanye lah...xdapat jumpa Pak Nil lagi..isk~ Dah la susah mau makan kat area situ,,,nampak gayanye lps ni memasak bawa bekal je la cik Lily oiii... nv mind,practice make perfect! =P 2bulan be4 kahwin ni,mmg kene drive,duit minyak saket skit kot,,ye la be4 diz xsampai 5 minit dah boleh sampai office..jalan kaki pun sampai..<> muehehehe~ After married cik iman caye tu berangan2 tinggi mau pakai motor..Dia cakap nak Kawasaki ZX6R...tp xmampu kot..Saya pun senyum2 je xamek port sangat dgn apa yg dia ckp tu..sebab setahu saya,motor murah jeeeerrrr...Then,,,balek rumah,,,google for Kawasaki ZXGR... mmg xsyak lagi cik iman saya mmg xpandai mengencing orang..betul la woiii dia xmampu...70,000 kot! hahhaahhaha...




Kawasaki ZX6R


At last cik iman saya menyedapkan hati dia sendiri,,dia cakap maybe dia angkat jugak tp yg murah sikit..Kawasaki 250..Pas2 nanti after kahwin dia boleh hantar saya p kerja tiap2 pagi..That is d most important oke..hahaha..Habislah lepas ni saya menonggek2 atas motor tu pulak..nasib ko laa labu,,jangan sampai nampak lurah dendam sudaaaaa......kihkihkih~



Kawasaki 250...not bad jgk kan..?lawa jerrrrrr~ =)

No comments:

Post a Comment

faiRy's playlist